25 Temmuz 2010 Pazar

dislike İstanbul

Yaklaşık bir aydır İstanbuldayım, bir gün olsun sevemedim arkadaş burayı.Heryer pis, nemli, yapış yapış.Neden insanlar aa İstanbula alıştınmı başka yerde yapamazsın diyorlar anlamadım rahat mı batıo arkadaş bu insanlara XD Envari çeşit kapitalist tuvaletlere girdim hepsi mi leş gibi olur, insan idrar yolu enfeksiyonu olmamak için ayakta işemekten cambaz oluyor arkadaş kendimi iyice geliştirdiğim vakit rüzgara karşı bile işeyebileceğimi düşünüyorum.Aah aah nerde o Şaman tuvaleti mis gibi! Geçen cadde bostan da biyere gittik ayıptır söylemesi bira aromalı suya 8 kağıt bayıldım nasıl içime oturtu anlatamam, uzaklara bakakaldım, sinsice bir damla göz yaşı görüşümü bulandırıp usulca yere damladı.
Bu yazımın ana fikri şudur sayın okuyucu: Ankara Ankara güzel Ankara! Seni görmek ister her bahtı kara!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder